Завдання 14.09 - 18.09.20
Зарубіжна література
5А, 5Б, 5В
С.27-33 – читати
С.29, 31, 32 – вивчити правила ( казка, алегорія, антитеза)
С. 37-39 – читати казку « Фарбований шакал»,
відповідати на питання до тексту ( усно)
7Б,7Г
С.29-37 – опрацювати, читати про Робіна Гуда
С. 37- питання №10 – письмово ( порівняти образи Робіна Гуда та Іллі Муромця: спільне та відмінне)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю( вайбер, електронна пошта) .
8А, 8Б
С.15-20 – опрацювати матеріал ( Біблія, Старий Завіт, Новий Завіт), повторити 10 заповідей
С. 21 – 22 – читати, переказувати Євангеліє від Луки
С. 22, питання №2 – письмово( Чого вчив людей Ісус Христос? Чи може скористатися його порадами сучасна людина? )
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
9А
Дочитати роман « Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта
С.34 – опрацювати питання до тексту, повторити правила ( гумор, сатира)
С.34, питання №3 – письмово ( Доведіть, що « Мандри Гуллівера» - це сатиричний, а не гумористичний твір. Наведіть приклади сатиричних прийомів у романі: іронія, гіпербола, пародія)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
10А,10Б
С.18 – 19 –опрацювати статтю « Культура італійського Відродження», записати основні тези
С.20-22 – скласти конспект біографії Данте Аліг’єрі ( довільно)
Читати « Божественна комедія» ( Пекло)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
11А,11Б
У чистому зошиті написати твір-роздум за трагедією Й.Ґете « Фауст» на одну із запропонованих тем.
Пошуки сенсу буття і призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Ґете.
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації
Надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта)
Українська література
7А,7Б,7В
Читати повість І. Франка «Захар Беркут» ( с.23-34)
С.34 – опрацювати питання до тексту ( усно)
С. 34-35, питання 1,2,3 -письмово
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).
11Б
Читати поезію П. Тичини « Одчиняйте двері», « Пам’яті тридцяти»
С.25- вивчити правило ( експресіонізм)
С. 25-29 - опрацювати матеріал, зробити короткий запис біографії Є.Плужника.
С.29, питання №2 ( прочитайте життєпис Є.Плужника й перекажіть найцікавіші епізоди)
Усі виконані письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна пошта).
Коментарі
Дописати коментар