Завдання 14.09 - 18.09.20

 



                                                Зарубіжна література




5А, 5Б, 5В

С.27-33 – читати

С.29, 31,  32 – вивчити правила ( казка, алегорія, антитеза)

С. 37-39 – читати казку « Фарбований шакал»,

 відповідати на питання до тексту ( усно)


7Б,7Г 

С.29-37 – опрацювати, читати про Робіна Гуда

С. 37- питання №10 – письмово ( порівняти образи Робіна Гуда та Іллі Муромця: спільне та відмінне)

Усі виконані  письмові завдання надіслати вчителю( вайбер, електронна  пошта) .


8А, 8Б

С.15-20 – опрацювати матеріал ( Біблія, Старий Завіт, Новий Завіт), повторити 10 заповідей

С. 21 – 22 – читати, переказувати Євангеліє від Луки

С. 22, питання №2 – письмово( Чого вчив людей Ісус Христос? Чи може скористатися його порадами сучасна людина? )

Усі виконані  письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна  пошта)


    

Дочитати роман  « Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта

С.34 – опрацювати питання до тексту, повторити правила ( гумор, сатира)

С.34, питання №3 – письмово ( Доведіть, що « Мандри Гуллівера» - це сатиричний, а не гумористичний твір. Наведіть приклади сатиричних прийомів у романі: іронія, гіпербола, пародія)

Усі виконані  письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна  пошта)

             

10А,10Б

С.18 – 19 –опрацювати статтю « Культура італійського Відродження», записати основні тези

С.20-22 – скласти конспект біографії Данте Аліг’єрі ( довільно)

Читати « Божественна комедія» ( Пекло)

Усі виконані  письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна  пошта)


11А,11Б

У чистому зошиті написати твір-роздум за трагедією Й.Ґете « Фауст» на одну із запропонованих  тем.

Пошуки сенсу буття і призначення людини у п’єсі «Фауст» Й.Ґете.

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації

Надіслати вчителю ( вайбер, електронна  пошта)



                                        Українська література


7А,7Б,7В

Читати повість І. Франка «Захар Беркут» ( с.23-34)

С.34 – опрацювати питання до тексту ( усно)

С. 34-35, питання 1,2,3 -письмово

Усі виконані  письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна  пошта).


11Б

Читати поезію П. Тичини « Одчиняйте двері», « Пам’яті тридцяти» 

С.25- вивчити правило ( експресіонізм)

С. 25-29 - опрацювати матеріал, зробити  короткий запис біографії Є.Плужника.

С.29, питання №2 ( прочитайте життєпис Є.Плужника й перекажіть найцікавіші епізоди)

Усі виконані  письмові завдання надіслати вчителю ( вайбер, електронна  пошта).

Коментарі